Sprzęt

IT Essentials v5.0 Rozdział 12 Odpowiedzi na egzaminy

1

Które dwa systemy operacyjne można uaktualnić do systemu Windows XP Home? (Wybierz dwa.)

Windows 95
Windows 3.1
Windows 98 *
Windows 98 SE
Stacja robocza Windows NT *

2
Klient korzystający z komputera z systemem Windows XP skarży się, że nowy czytnik kart nie działa. Technik testuje czytnik kart na komputerze z systemem Windows 7 i nie wykrywa żadnych problemów. Jakie są dwa możliwe rozwiązania problemu z komputerem XP? (Wybierz dwa.)

Zainstaluj dodatkową pamięć RAM.
Zmodyfikuj opcje w systemie BIOS.
Zainstaluj sterownik z dysku CD dostarczonego z czytnikiem kart. *
Pobierz i zainstaluj sterownik od producenta czytnika kart. *
Zaktualizuj oprogramowanie CMOS.

3
Technik wymienia wewnętrzny dysk twardy używany jako dysk dodatkowy w komputerze. Po podłączeniu nowego sprzętu i włączeniu zasilania komputera wyświetlany jest komunikat o błędzie „Nie znaleziono systemu operacyjnego”. Jaka jest najbardziej prawdopodobna przyczyna tego komunikatu o błędzie?

Zasilacz jest uszkodzony.
Zworka dysku twardego jest ustawiona nieprawidłowo. *
Płyta główna wymaga wymiany, aby móc obsługiwać nowy dysk twardy.
Port USB ma zbyt wiele podłączonych urządzeń, aby zapewnić odpowiednią moc.
BIOS wymaga aktualizacji.

4
Technik modernizuje starszy komputer za pomocą dwurdzeniowego procesora. Po ponownym uruchomieniu komputera działa wolniej niż przed aktualizacją. Karta Wydajność w Menedżerze zadań wyświetla tylko jeden wykres procesora. Jakie jest najbardziej prawdopodobne rozwiązanie tego problemu?

Wymień dysk twardy na dysk twardy o większej pojemności.
Przetaktuj procesor.
Zwiększ ilość dostępnej pamięci RAM.
Zaktualizuj oprogramowanie układowe BIOS, aby obsługiwało dwurdzeniowy procesor. *

5
Laptop z systemem Windows XP wyświetla komunikat „Brak NTLDR” po teście POST. Jakie są dwa najbardziej prawdopodobne przyczyny tego problemu? (Wybierz dwa.)

Brak pliku Boot.ini lub jest on uszkodzony. *
Występuje konflikt z nowo zainstalowanym urządzeniem.
BOOTMGR został uszkodzony.
Kolejność rozruchu nie jest poprawnie ustawiona w systemie BIOS. *
Usługa indeksowania nie indeksuje w prawidłowych lokalizacjach.

6
Kilka razy w ciągu ostatnich kilku dni użytkownik doświadczył niebieskiego ekranu śmierci podczas podłączania zewnętrznego dysku twardego do laptopa za pomocą USB. Jakie jest możliwe rozwiązanie tego problemu?

Zainstaluj ponownie system operacyjny.
Zaktualizuj system operacyjny.
Zbadaj błąd STOP i nazwę modułu, który spowodował błąd. *
Sprawdź kod dźwiękowy błędu rozruchu, aby zidentyfikować źródło błędu.

7
Komputer wielokrotnie blokuje się bez żadnego komunikatu o błędzie. Które dwa warunki mogą być przyczyną problemu? (Wybierz dwa.)

Kontrola konta użytkownika została wyłączona.
Użytkownik naruszył zasady bezpieczeństwa użytkownika.
Komputer ma wirusa. *
Usługa indeksowania nie jest uruchomiona.
Procesor wymaga aktualizacji.
Aktualizacja spowodowała uszkodzenie systemu operacyjnego. *

8
Jakie są dwa możliwe rozwiązania, aby komputer z systemem Windows uruchamiał się ciągle i nigdy nie wyświetlał pulpitu? (Wybierz dwa.)

Zaktualizuj procesor.
Zaktualizuj kartę graficzną.
Naciśnij klawisz F8, aby otworzyć menu Opcje zaawansowane i wybierz opcję Wyłącz automatyczne ponowne uruchamianie w przypadku awarii systemu. *
Zresetuj zworki dysków twardych.
Uruchom polecenie chkdsk / F / R z konsoli odzyskiwania. *
Uzyskaj dostęp do systemu BIOS i zmień opcje kolejności rozruchu.

9
Komputer nie może połączyć się z siecią przewodową. Pingowanie adresu pętli zwrotnej powiodło się, ale nie można uzyskać dostępu do bramy. Na przełączniku sieciowym świecą wszystkie lampki interfejsu, z wyjątkiem interfejsu podłączonego do komputera. Dioda LED na karcie sieciowej jest wyłączona. Jaka jest najbardziej prawdopodobna przyczyna tego problemu?

Przełącznik sieciowy jest uszkodzony.
Brama musi zostać naprawiona.
Kabel sieciowy jest uszkodzony. *
Komputer ma nieprawidłowy adres IP dla serwera DNS.

10
użytkowników w niedawno zainstalowanej sieci bezprzewodowej skarży się na powolny transfer danych i częstą utratę łączności. Technik sprawdza, czy zabezpieczenia sieci bezprzewodowej są prawidłowo wdrożone i czy nie ma dowodów na obecność nieautoryzowanych użytkowników w sieci. Jakie dwa problemy może podejrzewać technik? (Wybierz dwa.)

Sygnał bezprzewodowy jest zbyt słaby. *
Serwer DHCP jest uszkodzony.
Występują zakłócenia ze źródeł zewnętrznych. *
Antena w punkcie dostępu jest zbyt mocna.
Hasła sieciowe należy ponownie wysłać użytkownikom.

11
Grupa użytkowników nie może połączyć się z siecią. Podczas testowania kilku komputerów i wydawania polecenia ipconfig technik zauważa, że ​​wszystkie mają adres IP z zakresu 169.254.xx. Jaka jest najbardziej prawdopodobna przyczyna tego problemu?

Serwer DNS nie działa.
Połączenie internetowe nie działa.
Adres bramy jest niepoprawny.
Serwer DHCP nie działa. *

12
Technik pracuje na laptopie z ciemnym wyświetlaczem. Po podłączeniu zewnętrznego wyświetlacza i sprawdzeniu, czy działa, technik ma teraz lepszy pomysł na problem. Co może być problemem?

Sterownik ekranu jest nieprawidłowy.
Płyta główna uległa awarii.
Wystąpił błąd procesora.
Awaria falownika zasilania ekranu LCD lub lampy podświetlającej. *

13
Technik zastępuje klawiaturę laptopa, która już nie działała, i sprawdził, czy nowo wymieniona klawiatura działa poprawnie. Jaki jest ostatni krok, który technik powinien wykonać w ramach procesu rozwiązywania problemów?

Zadaj listę zamkniętych pytań.
Zbadaj problem.
Dokumentuj wszystkie ustalenia, działania i wyniki. *
Wdróż środki zapobiegawcze.

14
Użytkownik skarży się, że po wydrukowaniu strony na drukarce laserowej strona rozmazuje się po dotknięciu. Jaka jest możliwa przyczyna tego problemu?

Zespół lasera jest uszkodzony.
Bęben EP jest uszkodzony.
Rolki pobierające są uszkodzone.
Utrwalacz uległ awarii. *

15
Technik stwierdza, że ​​czasami po ponownym uruchomieniu drukarki sieciowej klienci nie mogą drukować na niej, otrzymując komunikat „Nie udało się wydrukować dokumentu”. Co jest tego prawdopodobną przyczyną?

Bęben jest uszkodzony.
Drukarka nie ma wystarczającej ilości pamięci.
Poziom tonera w kasecie EP jest niski.
Awaria zasilania drukarki.
Drukarka jest skonfigurowana do uzyskiwania adresu IP za pomocą DHCP. *

16
Użytkownik skarży się, że drukarka wysyła losowe znaki zamiast żądanego dokumentu. Co jest tego prawdopodobną przyczyną?

W drukarce jest brud lub zanieczyszczenia.
Drukarka nie ma wystarczającej ilości pamięci.
Rolki pobierające są uszkodzone.
Zainstalowano niepoprawny sterownik drukarki. *

17
Świeżo zainstalowany laptop z systemem Windows 7 jest podłączony do sieci i skonfigurowany z adresem IP. Technik następnie próbuje pingować laptopa z innego komputera. Podczas gdy laptop może łączyć się z innymi urządzeniami, żądania ping nie powiodą się. Jaka jest prawdopodobna przyczyna?

Sterowniki sieciowe karty sieciowej są nieaktualne.
Szybkość portu dla karty sieciowej jest nieprawidłowa.
TPM musi być włączony.
Zapora systemu Windows blokuje żądania ping. *

18
Komputer wyświetla ten komunikat po uruchomieniu komputera: „MBR został zmieniony lub zmodyfikowany”. Co może powodować ten problem?

Awaria baterii CMOS.
Moduł RAM nie jest całkowicie włożony do gniazda pamięci.
Wirus zmienił jądro systemu Windows.
Wirus sektora rozruchowego zmienił główny rekord rozruchowy. *

19
Użytkownicy skarżą się, że otrzymują spam z konta e-mail należącego do współpracownika. Co może powodować ten problem?

Wirus zniszczył główny rekord rozruchowy w systemie używanym przez współpracownika.
Karta sieciowa na komputerze używana przez współpracownika działa nieprawidłowo.
Konto e-mail należące do współpracownika zostało przejęte z powodu złośliwego oprogramowania. *
Klient poczty elektronicznej należący do współpracownika nie jest poprawnie skonfigurowany.

20
Technik rozwiązuje problemy z laptopem z włączoną lampką zasilania i obracającym się dyskiem twardym. Jednak laptop wyświetla tylko pionowe linie, które zmieniają kolor. Jaki jest problem?

BIOS jest uszkodzony.
Awaria ekranu LCD. *
Awaria lampy podświetlenia.
Awaria falownika ekranu LCD.

21
Technik rozwiązuje problem z drukarką laserową, która wysyła czysty papier do wszystkich zadań drukowania, w tym stron testowych drukarki. Co jest prawdopodobną przyczyną?

Drukarka laserowa nie ma wystarczającej pamięci.
Bęben nie utrzymuje ładunku. *
Pióro wycieraczki bębna jest zużyte.
Utrwalacz uległ awarii.

23
Przyjeżdża technik i pyta klienta: „Czy możesz opisać problem?” Klient odpowiada: „Wszystkie wysyłane przeze mnie wiadomości e-mail mają niewłaściwą datę. Ponownie uruchomiłem komputer kilka razy, ale wydaje się, że to nie pomaga ”.
Co może być problemem?

MBR jest uszkodzony.
Napięcie procesora jest zbyt niskie.
Awaria baterii CMOS. *
Dysk twardy zaczyna działać wadliwie.

24
Technik rozwiązuje problem z laptopem z systemem Windows 7 zainfekowanym wirusem, który uszkodził główny rekord rozruchowy. Technik uruchomił laptopa za pomocą nośnika instalacyjnego i próbuje naprawić laptopa z interfejsu wiersza polecenia. Jakie dwa polecenia może zastosować technik w celu naprawy uszkodzonego głównego rekordu rozruchowego? (Wybierz dwa.)

regedit
chkdsk
regedt32
bootrec / fixboot *
bootrec / fixmbr *

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *